Психологія

 

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ

 

ЩОДО ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВОГО КЛІМАТУ В КОЛЕКТИВІ

·                   Відмовтеся від звички часто, з натиском підкреслювати здібності одних і неуспіхи інших.

·                   Відмовтеся від прямого протиставлення дітей один одному.

·                   Не критикуйте дитину при всьому класі. Розмовляйте частіше віч-на-віч.

·                   Помічайте навіть найменші успіхи «слабких», але не підкреслюйте це різко, як щось несподіване.

·                   Називайте всіх на ім’я й добивайтеся цього від дітей при звертаннях одне до одного.

·                   Не сваріть дитину за те, в чому винні її батьки (неохайний одяг, непридбаний у магазині підручник, неоплачене харчування тощо).

·                   Помічайте найменші зміни в поведінці дитини та погане самопочуття, пропонуйте допомогу у вирішенні проблем.

·                   Постійно підкреслюйте, що взаємини у класі повинні визначатися не тільки успішністю, а й тими добрими справами, які людина робить для інших.

·                   Усе, що відбувається з учнями, сприймайте всерйоз. Ми часто схильні говорити їм: «Дурниці. Це минеться». Але ж те, що в порівнянні з нашим життєвим досвідом «дурниці», – для них серйозно.

·                   Виховуйте розуміння, що здатність до хорошого навчання – лише одна з численних позитивних властивостей особистості.

·                   Частіше розмовляйте з «ігнорованими» учнями, адже поведінка дітей багато в чому має наслідувальний характер. Коли вони бачать, як учитель спілкується з їх однокласником, вони так само починають з ним спілкуватися.

·                   Обережно ставтеся до дівчачої гордості та хлопчачої гідності

·                           

ЯК УНИКАТИ ПОМИЛОК ПРАЦЮЮЧИ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НАД ВИКОНАННЯМ ДОМАШНІХ ЗАВДАНЬ?

ПОРАДИ БАТЬКАМ

1. Виховуйте звичку готуватися систематично.

2. Починати виконувати завдання можна вже через 1,5-2год. Після шкільних занять. Оптимальний час 15-17год.

3. Привчайте дитину сідати до роботи без нагадувань.

4. Навчайте дитину виділяти головне й другорядне, уміти зосередитися на головному.

5. Не забувайте нагадувати учневі повторити правила, які вивчали на уроках.

6. Виховуйте у дитини самоконтроль, самоаналіз та самооцінювання.

7. Акцентуйте увагу навіть на незначних перемогах, щоб дитина помічала їх і намагалася домогтися більших результатів.

8. Не порівнюйте результати навчання дитини з результатами інших дітей, а тільки з її власними.

9. Не забувайте відзначити старанність дитини.

10. Перевіряти-не означає «робити замість», ніколи не підказуйте дитині готових рішень.

 

 

            Рекомендації батькам

            Скачати